Fighting this thing.

Heeeeeeeeeeej. Min helg var ganska bra men konstig. Började med en fest i fredags som var lite spårad och konstig haha, men ändå helt okej! Sen for vi på Olles där det inte var så mycket drag så jag och Emelie satte oss på "Big smajl". Det var jättekul för då började Emelie bli jättefull och lullig så hon gjorde en massa konstiga saker like back in the days!
Lördag och söndag var jag i Kåge där vi bland annat gjorde smörgåstårta, såg hockeyn, åt grillat(<3) och på söndagen hjälpte vi till lite i Frostis. Längtar tills det blir klart så man får se hur det blir där :)

Imorgon ska jag baka en paj, kanske träna och bara ha tråkigt. HOPPAS på sol och 15+ men de lär jag ju inte få med tanke på att det vrålsnöade i helgen så nu har vi lika mycket snö som i början av vintern, nästan... Nä, men det är iaf ganska mycket snö och jag gillar inte snö längre. BLI VÅR NUUUUUUUUUUUUUU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0