I don't know what it is but I like something about you.

Kör en sån här jobbig lista om mig och Johan ;)

Vad heter ni?
Johan Lundmark & Hanna Bohman

Hur träffades ni första gången?
Haha, via apberget pinsamt nog ;) Om ni vill läsa hela historien så fine. Jag var med Emelie en dag i Juli 2008 och så satt vi vid datorn. Jag skrev ett meddelande som visades för alla och så svarade Johan på det. (Skrev typ "vad gör alla?") Ja och så började vi prata via msn och sen telefon. Såå när vi hade pratat ganska mycket så bestämde vi oss för att vi skulle ses någon gång och så blev det. 13/8 -08 var datumet vi träffades första gången. Vi träffades i stan och jag var jävligt nervös för jag tyckte ju att han såg bra ut på bilder och han verkade jättetrevlig. När vi möttes fick jag en kram av honom och så gick vi runt stan. Minns precis allt i detalj men orkar inte skriva ut det här. Det var iaf en regnig kväll (och då menar jag SPÖregn) så när alla affärer stängde hade vi inget val så vi fick lov att bli sjöblöta. Jag minns att vi satte oss i stadsparken på reklamtidningar som vi hade snott för att inte bli alltför blöta. Vi satt där och pratade om allt och inget. Fick flera kramar den kvällen och minns hur gott jag tyckte att han luktade! Min första uppfattning om honom var att han var söt, snygg, social, lång som fan och jättetrevlig, enligt min dagbok iaf ;).

Hur länge har ni varit tillsammans?
Vi har varit tillsammans sedan 30/8 2008 så det blir väl 3 år och snart 8 månader.

Bor ni ihop?
Man kan väl säga det även fast vi inte har en lägenhet ihop. Vi har nästan aldrig sovit utan varandra.

Har ni barn?
Nej

Har båda körkort?
Ja

Isåfall, vem kör bäst?
Jag såklart! Nä men jag tror Johan är bättre på att köra eftersom han har kört hela sitt liv mer eller mindre ;)

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja såklart! Det var hemma hos Johan, första gången jag var där!

Vem är äldst?
Johan

Vilka stjärntecken är ni?
Vattuman och jungfru

Vem fyller först på året?
Jag

Vem är längst?
Johan

Håller ni i handen på stan?
Ibland, vi går inte så ofta på stan tillsammans.

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Vi hade som sagt bara pratat ett tag innan men vi lärde nog känna varandra mer och mer när vi redan var tillsammans.

Vem sa ''jag älskar dig'' först?
Ganska säker på att det var Johan.

Blev du kär i första ögonkastet?
Njaaaaa, intresserad kanske är ett bättre ordval.

Har ni någon speciell låt?
Den enda låten jag kommer på är "love hurts"(internt) haha men nja vi har ju så olika musiksmak att jag faktiskt inte vet.

Har ni stora framtidsplaner?
Lite smått med flytt och sånt.

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja

Har ni varit utomlands tillammans?
Inte än.

Vilket är ert bästa minne?
Det finns så många! Men jag skulle nog säga kvällen vi blev tillsammans.

Vem lagar bäst mat?
Johan helt klart. Han är så fantaaaastiskt duktig på att laga mat måste jag skryta om! Men vi är ganska bra på att laga mat tillsammans också.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Eftersom vi varit tillsammans så länge nu att vi inte behöver vara uppe i varandra hela tiden så blir det mest att vi ser tv eller sitter vid datorn. Ibland spelar vi tv-spel med varandra eller ser film:)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Näe:(

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Jag tycker vi fortfarande bor långt ifrån varandra. Jag bor i Ske-hamn och han i Kåge. Snart flyttar dem till Frostkåge dessutom.

Blir du lätt svartsjuk?
Ja det kan jag väl erkänna men han blir också det.

Brukar ni bråka?
Haha ja

Vad brukar du kalla han?
Johan, Joe, älskling, Johis, sötnos sen så finns det ju mindre fina ord som bitch, cp osv haha.

Vad brukar han kalla dig?
Hmm. Kommer bara på Hanna i nuläget.. Och såklart de mindre fina orden.

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Skulle säga ringer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0