It's hard to dance with a devil on your back so shake him off.

I helgen åker vi till Hemavan och jag är lite smått stressad över de saker jag måste fixa innan dess. Har jobbat hela veckan så jag har tyvärr inte haft tid för att fixa något, men idag så är jag ledig iaf!

Så här ser det ut:

Onsdag: Fixa musik till mobilen, tvätta jacka + täckbyxor, köpa mössa/vantar/mjukisbyxor/schampoo&tvål/tidningosv. Fixa filmer att ha med. Och tydligen fara till Boden(?!) för att fixa någon grej till skotern.
Torsdag: Jobba 8-12 sen hem och börja packa lite smått.
Fredag: Spelkväll/fest i hamn.
Lördag: Besöka pappas jobb kanske sen fort till Kåge för att fixa resten av Johans grejer.
Söndag: MOT HEMAVAN

Längtar att få lite semester ändå, har jobbat så jävla mycket nu i Februari men jag klagar inte - blir bra betalt iaf! ;)

Nå  nu måste jag skynda mig så jag hinner med allt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0