I am who I am, never try to change that.

Hello. Sedan valborgs har det inte hänt mycket direkt. Jag har mest spelat mario kart och sett på New girl(seee den!) Idag när Johan skulle på skolan och jag till stan så hände något med bilen så vi var tvugna att stanna på E4an och Johans pappa fick komma och bogsera oss hehehe. så Johan blev ännu mer sen till skolan än vad han redan var ;) När jag kom hem gjorde jag lunch och det blev pasta carbonara och herrrrre vad god den blev! Aldrig gjort någon godare carbonara faktiskt. Nu sitter jag här och gör inget vettigt, ska fortsätta med det så hejdå.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha såå nu förväntar vi oss (Jag och Mange) att du bjuder oss på den där jättegoda carbonaran när vi kommer hem ;)

2012-05-05 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0